Sportlovsläger

Under sportlovet ordnas två olika läger för de som vill träna lite extra och på dagtid. Vem som helst är välkommen med på bronslägret, där övas bronsmärket i kombination med styrka och akrobatik. På silver & guldlägret behöver man ha gjort minst brons eller silvermärket.

Gymnaster från andra föreningar är varmt välkomna!

Anmälning senast 25.2

Hobby makers

Välkommen med på gymnastik efter skolan. Väldigt enkelt och fritt, med instruktör på plats. Ingen förhandsanmälan behövs. 5€/gång, betalning kontant eller kort!

Tervetuloa mukaan voimistelemaan koulun jälkeen, helppoa ja kivaa liikuntaa. Valmentaja paikalla, ja ei tarvi ilmoittaa etukäteen. 5€/kerta, maksu käteisellä tai kortilla!

Våra nybörjargrupper

Dessa grupper passar nybörjare som är intresserade att börja i gymnastik. Läs mera om våra grupper här! Under en timme i vecka hinner vi öva på akrobatik, styrka och flexibilitet och övar på de olika redskapen som finns i gymnastiken.

Välkomna med!

För familjens minsta

Gymnastik är en av de bästa idrotterna att börja med. På Tempo Club kombinerar vi gymnastik med både träning och lek, där barn får öva upp sin grundstyrka, flexibilitet och balans redan från ung ålder. FIF vill ge alla barn en möjlighet att lära sig grunder i gymnastik så tidigt som möjligt, och har därför satsat på nya och mer fokuserade grupper till våren 2019!

Anmäl ditt barn till Tempo Club här!

Hos oss får man även syskonrabatt, så att yngsta gymnasten i familjen får 25% rabatt på sin avgift! Kontakta oss för mer information.

Prova på redskapsgymnastik

Vill ni prova på redskapsgymnastik? Välkommen med på öppet hur i gymnastiksalen 3.1.2019! Ett perfekt tillfälle ifall ni har funderat på att börja i någon av våra grupper till våren, och vill först komma och se om gymnastik är något för er.

Flickor 6-9 år: kl 17:00-18:00
Flickor 10-12 år: 18:00-19:00
Pojkar 7+ år: 19:00-20:00

Bekväma kläder på, och en vattenflaska med!

Boys läger under jullovet

Vi ordnar ett läger för pojkar (6 år och uppåt) under jullovet, där vi tränar två timmar om dagen. Pojkar från andra föreningar och pojkar som vill börja med gymnastik också varm välkomna! Anmälning via fitnessidrottsforening@gmail.com senast 26.12.2018. Betalning kontant.

Brons & Silver läger på jullovet

Passa på att träna lite extra under jullovet. Vi ordnar märkesläger för de som vill öva på och utföra bronsmärket!

Passa på att träna lite extra under jullovet. Vi ordnar märkesläger för de som vill öva på silvermärket och redan har avklarat bronsmärket! Välkommen med både från hobby och tävlingsgrupper, samt andra föreningar! Sista anmälningsdagen: 25.12.

Välkommen till vår nya sida

Äntligen har vi fått en ny och fin hemsida, där du kan hitta all info du behöver om föreningen. Här kan du enkelt bekanta dig med grupperna, tränarna, produkterna och händelser. Ifall du har några frågor, tveka inte på att ta kontakt. Lättast gör du det via kontaktformuläret eller på e-posten fitnessidrottsforening@gmail.com