Julfest 14.12 & 15.12!

Fitness Idrottsförening ordnar Julfest vid Fitness Club den 14.12 & 15.12. Småbarnsgrupperna på lördag och resten av grupperna på söndag, varmt välkomna!

Märkesläger under höstlovet

Märkesläger 14.–15.10

I år infaller höstlovet i regionen under vecka 42, och då ordnar vi även läger på dagtid för de barn och unga som har ledigt och möjlighet att delta. Detta är så kallade märkesläger, där vi testar de olika gymnastiska märkena för att lite utmana oss själva men också på ett roligt sätt se hur vi har gått framåt. Under lägret gång testar vi alla märken (koppar-guld). Både från hobby och tävlingsgrupper välkomna! 🤸‍♀️

14.–15.10.2019
Kl. 9:00–11:00 barn mellan 6-9 år.
Kl. 12:00–14:00 barn från 10 år uppåt.

Pris: 1 dag 20€, 2 dagar 30€

Anmälning senast 11.10 till fitnessidrottsforening@gmail.com eller den egna gruppens tränare!

Säsongen inleds vecka 36

Säsongen inleds vecka 36 för hobbygymnasterna. Bekanta dig med höstens schema under fliken Grupper. Ni kan redan nu anmäla era barn via jäsentieto, kom ihåg att skapa användaren i gymnastens namn och uppgifter, inte i förälderns. Gymnaster som fortsätter kan anmäla sig direkt via jäsentieto till våra grupper. De som vill prova på första gången och bestämma sig sedan betalar en ‘prova på’-avgift på 5€. Har ni frågor eller funderingar, vänligen ta kontakt med oss via vårt kontaktformulär.

Vi ses i jumppasalen!