Nyhetsbrev December 2020

Vi börjar närma oss avslutningen av höstsäsongen och vill passa på att tacka alla gymnaster och föräldrar för en annorlunda men ändå lyckad träningssäsong och vi hoppas vi ses efter nyår.

Eftersom vi hade en träningspaus i oktober förlänger vi höstsäsongen med en vecka, vi tränar ännu vecka 51 med vanliga träningstider. I år blir det ingen traditionell jumppajulfest, men ni får jättegärna följa FIF på Instagram och Facebook för att följa vår julkalender, @fitnessidrottsforening.

Vårsäsongen startar vecka vecka 2 och pågår till vecka 21. Träningstiderna för alla grupper hålls preliminärt som de varit under höstsäsongen, eventuella ändringar meddelas senast v. 51. Anmälningarna via hoika.net för vårsäsongen öppnar v. 51. Kom ihåg att anmäla gymnasten med gymnastens befintliga hoika-konto. Om ni önskar byta till en tävlingsgrupp vänligen kontakta gruppens ansvariga tränare.

Beställning av tävlingsdräkter och föreningsjackor sker i januari. Det är för sista gången vi beställer den nuvarande tävlingsdräkten innan vi uppdaterar till en ny år 2022. Föreningsprodukterna som blev beställda i november borde komma om någon vecka, vi meddelar så fort de är färdiga att hämtas ut. Vi skickar ut fakturorna på dessa produkter under denna vecka.

Om ni har frågor eller vill veta något så tveka aldrig på att prata med tränarna, eller maila till fitnessidrottsforening@gmail.com , det mesta finns också på vår hemsida www.fitnessidrottsforening.fi . Vi använder även aktivt våra sociala medier, som ni hittar på @fitnessidrottsforening både på Instagram och Facebook. På Facebook har vi även en gemensam grupp för föräldrar där man kan köpa och sälja dräkter och tillbehör, diskutera samåkning, dela bilder och videor m.m. Denna hittas på namnet FIF.

Vi önskar er en trevlig jul och ett gott nytt år, så ses i jumppasalen vecka 2!

Lähestymme syyskauden loppua ja haluamme käyttää tätä tilaisuutta kiittääksesi kaikkia voimistelijoita ja vanhempia erilaisesta mutta silti onnistuneesta harjoituskaudesta ja toivomme näkevän teidät myös uudenvuoden jälkeen.

Koska meillä oli harjoitustauko lokakuussa, pidennämme syyskautta yhdellä viikolla, harjoittelemme edelleen viikkoa 51 säännöllisin harjoitteluaikoin. Tänä vuonna ei järjestetä perinteistä joulujuhlaa, mutta olet erittäin tervetullut seuraamaan FIF: ää Instagramissa ja Facebookissa seuraamaan joulukalenterimme, @fitnessidrottsforening.

Kevätkausi alkaa viikolla 2 ja kestää viikkoon 21. Harjoitteluajat kaikille ryhmille pidetään alustavasti samoin kuin syksyllä, mahdollisista muutoksista ilmoitetaan viimeistään v. 51. Rekisteröityminen hoika.netin kautta kevätkauden avaa viikolla 51. Muista rekisteröidä voimistelijaa voimassa olevan Hoika-tilin kautta. Jos haluat vaihtaa kilpailuryhmään, ota yhteyttä ryhmän vastuuhenkilöön.

Kilpailupukujen ja seuratakkien tilaaminen tapahtuu tammikuussa. Tämä on viimeinen kerta, kun tilaamme nykyisen kilpailupuvun, ennen kuin päivitämme uuteen vuoteen 2022. Marraskuussa tilattujen seuratuotteiden pitäisi saapua noin viikon kuluttua, ilmoitamme heti, kun ne ovat valmiita noudettavaksi. Lähetämme näiden tuotteiden laskut tämän viikon aikana.

Jos sinulla on kysyttävää tai haluat tietää jotain, älä koskaan epäröi puhua valmentajien kanssa tai lähettää sähköpostia osoitteeseen fitnessidrottsforening@gmail.com, suurin osa niistä on saatavana myös verkkosivustollamme www.fitnessidrottsforening.fi. Käytämme aktiivisesti myös some sivujamme, jonka löydät Instagramissa että Facebookissa nimellä @fitnessidrottsforening . Facebookissa meillä on myös vanhemmille tarkoitettu yhteinen ryhmä, jossa voit ostaa ja myydä pukuja ja asusteita, keskustella auton jakamisesta, jakaa valokuvia ja videoita jne. Tämä löytyy nimellä FIF.

Toivotamme sinulle hyvää joulua ja hyvää uutta vuotta, nähdään salissa viikolla 2!

FIF jultomtar på stadens julöppning 2019. FIF tonttuja keskustan jouluavajaiset 2019.